Latviešu Русский Deutsch English Français Türkçe


Elvi veikalu apgrozījums martā ir pieaudzis par 11%

Article Image

Latvijas nacionālā mazumtirgotāja Elvi pārdošanas rezultāti marta mēnesī ir palielinājušies - salīdzinot ar š.g. februāri, tā apgrozījums ir pieaudzis par 11%, sastādot 5,14 miljonus latu. Līdztekus tradicionālajiem svētku pirkumiem, ievērojami ir palielinājies pārdoto apakšveļas, peldkostīmu u.c. vasaras atpūtai paredzēto preču skaits. Salīdzinot ar 2012. gada martu, apakšveļu un peldkostīmus ir iegādājušies par 76% vairāk kā pērn, savukārt, saldo našķu patēriņš pieaudzis teju sešas reizes - to palielinājums ir mērāms ar 575%.

"Tā kā Lieldienas šogad bija martā, tas ir manāmi atspoguļojies arī tirdzniecības rādītājos - būtisks pieaugums vērojams svētkiem domāto preču, kā arī kulinārijas un konditorejas produktu segmentā. Īpaši varētu uzsvērt gardēžu iecienītās sveramās dražejas, riekstus un augļus glazūrā. Tos šogad ir pirkuši teju 6 reizes vairāk nekā pērn. Olu noieta apjoms, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir palielinājies par nepilniem 20%," pircēju izvēli svētkos skaidro SIA "Pārtikas Tirdzniecības apvienība", kas ir Elvi franšīzes turētājs, komercdirektore Laila Vārtukapteine, "savukārt, pieprasījums pēc Lieldienu precēm un suvenīriem ir pieaudzis attiecīgi par 225% un 189%. Redzam, ka cilvēki šogad martā ir vēlējušies vairāk dāvināt - pieaudzis nopirkto apsveikuma kartīšu, elektronisko spēļu (163%) bērnu un zīdaiņu rotaļlietu (107%), grāmatu (58%) un gatavo dāvanu komplektu (62%) skaits".

Elvi pirktāko preču sarakstā nepilnas trīs reizes ir pieaudzis putnu un grauzēju barības apjoms (283%), kas varētu nozīmēt to, ka pavasarim iestājoties, vairākās ģimenēs ir pieņemts lēmums par jauna mīluļa iegādi.

"Ilgas pēc saules un pavasara redzam pieaugošajā pieprasījumā pēc telpaugiem, dārza piederumiem, instrumentiem, puķu podiem un vasaras atpūtai paredzētajām precēm - to pieprasījums ir audzis gandrīz 3 reizes, " turpina L. Vārtukapteine.

Vēl no pārtikas segmenta marta pieprasītāko produktu augšgalā ir saldētie jūras produkti - tos ir pirkuši četras reizes vairāk, putnu gaļa (84%) un tās izstrādājumi (32%), kā arī nedaudz ir palielinājies pieprasījums pēc svaigajiem gurķiem (20%).

Kopējais Elvi apgrozījums martā ir bijis 5,14 miljoni latu, salīdzinot ar 4,85 miljoniem pērn un 4,62 miljoniem šā gada februārī.

Latvijas nacionālā mazumtirgotāja Elvi prioritāte ir vietējais cilvēks, viņa ikdienas vajadzības, dzīves kvalitāte, vieta, kurā viņš dzīvo. Mūsu uzdevums ir nodrošināt pircējus ar svaigu piedāvājumu un būt par draudzīgu, viņiem saprotamā valodā runājošu dzīves sastāvdaļu. SIA "Pārtikas tirdzniecības apvienība" ir zīmola Elvi turētājs un franšīzes devējs, kas nodrošina veikalu sekmīgu darbību, garantē mārketinga atbalstu, vienotu iepirkumu, IT nodrošinājumu, tirdzniecības atbalstu veikala iekārtošanas laikā un ikdienas darbā.